in Analityka internetowa

GDG DevFest 2015

28 listopada 2015 r. miałem przyjemność wystąpienia na GDG DevFest 2015 – dorocznym spotkaniu developerów skupionych wokół technologii Google.

Temat prezentacji: Poznaj lepiej użytkowników Twojego serwisu z Google Analytics

 


 

Spotkanie cieszyło się dużym zainteresowaniem uczestników, czego dowodem było wiele ciekawych pytań m.in. o strukturę konta i poziomy uprawnień w Google Analytics oraz wykorzystania Google Tag Manager do szybkiego wdrażania kodów analitycznych na stronę www.

 

 

Więcej informacji na stronie konferencji: http://devfest.pl/

Na co dzień zajmuje się analityką internetową, wdrażając i doradzając serwisom internetowym w prowadzeniu efektywnych działań reklamowych w sieci. Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Certyfikowany specjalista Google AdWords oraz Google Analytics. Prowadzi szkolenia dla przedsiębiorców z tematów związanych ze skutecznymi kampaniami reklamowymi w Internecie – przeszkolił już kilkaset osób. Należy do Google Developers Group Kraków. Prywatnie pasjonat eksploracji i wizualizacji danych oraz dalekich podróży. Specjalizuje się w szkoleniach z Google Analytics oraz Google AdWords w wyszukiwarce.

Facebook Twitter LinkedIn Google+